بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
معاون منابع انسانی ممنوعیت ازدواج نیروها را رد کرد؛

اشتغال ۲۵۰ نفر از نخبگان دانشگاه‌های کشور در مرکز تحقیق و نوآوری کروز 

اشتغال ۲۵۰ نفر از نخبگان دانشگاه‌های کشور در مرکز تحقیق و نوآوری کروز 
در سال جاری ۱۳ هزار و پانصد نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که تقریبا نزدیک ۷۰ درصد از آن خانم‌ها هستند.
کد خبر : ۲۷۹۵۶۳

اشتغال ۲۵۰ نفر از نخبگان دانشگاه‌های کشور در مرکز تحقیق و نوآوری کروز 

بورس نیوز:

انصاری با اشاره به اینکه داشتن ECU و مجموعه مدیریت موتور به تنهایی کفایت نمی‌کند مگر آنکه بتوانیم برای یک خودروی خاص تنظیم و کالیبره کنیم، افزود: در طی این سال‌ها با همراهی خودروساز‌های مختلف از جمله ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن توانستیم کار کالیبراسیون را انجام و پروژه‌های متعددی را با نسل‌های مختلف ECU در بازار داشته باشیم.


انصاری گفت: برای مجموعه مدیریت موتور در سال جاری توانستیم بالای ۱۹۰ هزار سنسوراکسیژن را تولید کنیم و برای سال ۱۴۰۳ خط تولید محصول دریچه گاز برقی را راه اندازی خواهیم کرد.
مدیرگروه قوای محرکه شرکت کروز در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال محصول جاری که از موتور‌های بنزینی دریچه گاز برقی پشتیبانی و جز نسل ششم ECU محسوب می‌شود را در مدار تولید قرار دهیم.

اشتغال ۲۵۰ نفر از نخبگان دانشگاه‌های کشور در مرکز تحقیق و نوآوری کروز 

منوچهر سلطانی معاون منابع انسانی کروز درباره اقدامات شرکت کروز در سال جاری و فرصت‌های مختلف شغلی این شرکت گفت: در این شرکت از اپراتور تا کارشناس و بالاتر امکان فعالیت دارند. تمامی کسانی که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند درخواست خودشان را از طریق وبسایت رسمی کروز یا سایت‌های کاریابی معتبر ارسال کنند.

او افزود: در طول سال جاری هزاران رزومه از کارجویان رسیده که بررسی این تعداد سابقه کاری امری زمان‌بر و سخت است و برای مثال در پنجمین نمایشگاه کار ایران در سال ۱۴۰۱ بیش از سه هزار کارجو درخواست همکاری با کروز داشتند. 

سلطانی در همین رابطه افزود: فرآیند جذب، یک سازو کار حرفه‌ای دارد. در یک سال گذشته بیش از چهارهزار نفر به مصاحبه دعوت شده‌اند که دو هزار نفر جذب شدند. در این ساز و کار هیچ چیزی جز حرفه‌ای گری و توانایی کارجویان دخالت داده نمی‌شود.

معاون منابع انسانی این مجموعه تولیدی و صنعتی در خصوص تعامل با دانشجویان نخبه نیز گفت: ظرفیت‌هایی برای بهره‌مندی از دانشجویان نخبه فراهم شده است. این دانشجویان حتی می‌توانند به صورت ساعتی همکاری داشته باشند. 

وی در پاسخ به سوالی درباره استخدام نیرو‌هایی که نخبه نیستند و حتی ممکن است تحصیلات دانشگاهی نداشته باشند، گفت: فرصت‌های در خط تولید برای افرادی که الزاما تحصیلات دانشگاهی ندارند نیز، مهیاست البته این منوط به آن است که شرایط و توانایی مورد نیاز اشتغال در آن حوزه را داشته باشد.

سلطانی درباره برنامه‌های این شرکت برای جذب نخبگان گفت: در کنار کروز، مجموعه دانش بنیان و نوآوری را کلید زده‌ایم. در فاز نخست هفت نفر از نخبگان دانشگاه‌های برتر در این مجموعه دانش بنیان جذب شده‌اند.
وی در خصوص فرآیند جذب این نخبگان گفت: با بنیاد ملی نخبگان همکاری داریم و روند شناسایی نخبگان از این مجرا صورت می‌گیرد. وی در همین رابطه افزود: در این مورد شرایط جذب سربازان نخبه نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به مرکز «تحقیقات و نوآوری» گفت: اشتغال ۲۵۰ نفر از نخبگان دانشگاه‌های کشور در مرکز تحقیق و نوآوری کروز مشغول به فعالیت هستند که سهم مهمی در داخلی سازی و طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی دارند.

وی با تاکید بر اینکه به طیف وسیعی از توانایی‌ها و دانش مورد نیاز است، گفت: در سالیان گذشته، بار‌ها سازمان‌های توان بخشی و مددکاری مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی افرادی را به این مجموعه معرفی کرده‌اند که پس از بررسی شرایط و توانایی‌ها مشغول به کار شده‌اند و چراغ خانه خودشان را روشن نگه داشته‌اند.

معاون منابع انسانی کروز در خصوص تناسب جنسیتی نیروی کار گفت: در سال جاری ۱۳ هزار و پانصد نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که تقریبا نزدیک ۷۰ درصد از آن خانم‌ها هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره «ممنوعیت ازدواج و تاهل نیرو‌ها در این مجموعه قطعه سازی خودرو» گفت: این ادعا‌ها از اساس کذب است. کروز، یک مجموعه صنعتی و حرفه‌ای است؛ در این شرکت تعهد، تخصص و مهارت اهمیت دارد. کروز به توسعه فردی و حرفه‌ای افراد به صورت توامان توجه دارد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر